dimanche 17 avril 2011

Des étampes Steampunk

Ça faisait longtemps!








Bisous
Kim

47 commentaires:

Shatam a dit…

Wow c'est super "Hot" ce que tu fait. Merci infiniment pour le partage. Petite question...est-ce normal que je ne puisse pas téléchager tes SVG qui sont en date du 31 décembre et tout ceux d'avant. Car il y en a que j'aimerais bien avoir. Merci aussi pour le partage de SVG

Bisous

Lady_Libellule a dit…

Wow!!! C'est super!!! Merci Kim.

Shatam a dit…

J'ai oubliée de te dire ceci: J'espère que ça ne te dérange pas que j'aie donné le lien de ton blog à l'administratrice du blog "Free digi stamps",le tout envoyer par e-mail, pour faire connaître les magnifiques créations que tu fais.

Encore une fois merci! et Bravo!

Dolphina a dit…

Wow, encore une fois, c'est superbes!!
Merci ;-)))

Kim Larivière a dit…

Y'a pas de problèmes Shatam Pour les svg qui étaient avant le 31 décembre c'est normal.. à toutes les années j'enlève tout ce que j'ai mis en download sur mon blog pour les compiler en un DVD que je vend 25$.

cass a dit…

Wonderful images, thankyou

Purple Card Lady a dit…

Thank you! This are wonderful!

Shelly Schmidt a dit…

I found your blog today- I love the wonderful images and SVG files. Thanks- I love the inspiration!

massofhair a dit…

Merci beaucoup, c'est tres jolie:-)

I hope i have remembered my very basic French and said thank you they are very beautiful:-)

Cathy -Mercieschild a dit…

I love your blog, Everything is so awesome and the digi's are wonderful. All the ideas stir me up and make me want to make more. Thank you so very very much
Hugs Cathy

Dawn Frost a dit…

Gorgeous images, thanks so much for sharing!

Sophie a dit…

Wow! Elles sont de toute beauté! J'aime tout particulièrement le parapluie et les fleurs à engrenage!

Alex a dit…

oh my- these are FABULOUS!! Thank you, thank you!!!!!

Linda a dit…

Thanks a bunch. Absolutely fantabulous!

Michelle B. a dit…

Beautiful and so unique! Thanks for sharing!

LeeAnn a dit…

Thank you for the wonderful digi's. I love them all. Thank you for sharing. I can hardly wait to use them.

Anonyme a dit…

Thank you for sharing these images. Steampunk seems to be very popular right now, so these should be quite useful.

Bee's hive a dit…

So Totally Cool! I dig Steampunk:D
Thanksfor sharing:)

Cleah a dit…

Thanks so much for sharing your wonderful artworks!

weva a dit…

Thank you!!!

AshKuku a dit…

Thank u so much for those cuties..... Appreciate that gesture of spreading cheers!!!!

Ash....
(http://hastkala-oceancihope.blogspot.com/)

Blimey a dit…

Magnifique! Merci beaucoup Kim.

(sorry, can't remember any more French but all of your digis are completely amazing. Thank you for sharing so generously)

KJ a dit…

Thank you so much for your freebies, they are all gorgeous :D x

Nannieflash a dit…

Wow fabulous freebies, thank you so much you really are very talented. with hugs Shirleyxxx

HoCh-kreativ a dit…

Wow - je les aime! J'ai trouvé quelques autres étampes sur le page et je suis impressioné! (J'espere que mon francais n'est pas trop faux - c'est 15ans depuis je l'utilise...)

mandy a dit…

Thank you - these are fantastic!

anne a dit…

thanks these are awesome.. -anne-

Esther a dit…

Thank you for sharing these wonderful digis!!

Cosmictadpole a dit…

I'm just loving your steampunk images! Thanks again for sharing :)

fairysparkle a dit…

Merci Kim c'est magnifque (hope i spelt it right ).

Mari a dit…

I love the butterfly! Thank you so much for the steampunk images! :)

Angel a dit…

These are wonderful, Thank you.

Moments by Marla a dit…

These are so neat!!!! Thank you!!

Michelle a dit…

Thank you very much for the digis. Absolutely love them!

ms Joyce a dit…

Wonderful, wonderful

doodlebuddies a dit…

super fantastic images. Love the art works. Thank you so much for sharing. You are super creative :)
Naush

Anonyme a dit…

this is my first time on your blog.Bless you, your time, hard work and your amazing talen
I have to say that I really enjoy browsing your blog! I found much usefull stuff here
I appreciate you being so kind and sharing with us
Keep up the fabulous work.Looking forward to seeing more of your work
hope you have a marvelous Day

Mickie a dit…

Tks so much!

Josephine Cox a dit…

New to your site but became a member because I love your digi stamps. TYSVM for sharing your talents with all of us and those who are too busy to say Thank you. Hugs

Melissa a dit…

Thank you for the Steampunk digis and the other cute designs.

Charlene a dit…

These are such fabulous and unique images...thanks so much for sharing them.

tatalo a dit…

Merci beaucoup ton travail est extra !

Genevieve a dit…

Vraiment magnifique!
Merci!

Helen a dit…

Thanks so much for sharing these super digi,s they are great.

Anonyme a dit…

Hi, this is my first visit. Thank you so much for all your lovely free digital creations.
Loraine L

Rhonda and Lydia a dit…

Thank you so much for your generosity!

Starla B. a dit…

GORGEOUS! Thank you!